Warunki sprzedaży
Ogólnie
Niniejsze warunki mają zastosowanie do zakupów konsumenckich towarów od C. Hansen Group AB (zwanej dalej Hansen Group) posiadających numer identyfikacyjny. 556178–7820 na Hansenracing.se. Hansenracing.se jest częścią Grupy Hansen. Przez konsumenta rozumie się „osobę prywatną”, a konsument nazywany jest w Regulaminie Klientem/Klientami.
W przypadku Ciebie, będącego konsumentem, obowiązuje Ustawa o zakupach konsumenckich (SFS 1990: 932). W przypadku, gdy jako konsumentowi sprzedajemy towary na odległość, obowiązuje ustawa o umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa (SFS 2005: 59). Należy pamiętać, że poniższe warunki mają zastosowanie wyłącznie do sprzedaży Tobie jako konsumentowi i że tylko Ty jesteś konsumentem, co daje Ci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległość (e-mail, telefon, sklep internetowy lub wydarzenie poza działalnością Hansenracing.se lokal).
W przypadku zakupu na Hansenracing.se z warunkami płatności Klarna, tworzone jest konto klienta w Hansenracing.se, w którym to przypadku klient akceptuje aktualne Warunki zakupu i pomiędzy klientem a Hansenracing.se zostaje zawarta wiążąca umowa. Konta tego można następnie używać do robienia zakupów na wszystkich stronach internetowych należących do Hansen Group (Hansenracing.se, hansenmarine.se, Hansenracing.se i marinshopen.se). Warunki zakupów w Klarna znajdziesz w dziale „Płatność”.
Klient musi mieć ukończone 18 lat, aby móc dokonać płatności w formie faktury lub raty. W przypadku zakupów kartą, karta płatnicza Klienta musi być odblokowana w celu dokonywania zakupów w Internecie. Klient dokonując rejestracji oświadcza, że podane informacje są prawidłowe i zgodne z prawdą.
Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznego przechowywania haseł i nieujawniania ich osobom trzecim. Klient może zawsze zamówić nowe hasło bezpośrednio przy logowaniu. Jeżeli Klient podejrzewa, że hasło dostało się w niepowołane ręce, powinien niezwłocznie je zmienić. Klient może skontaktować się z Hansenracing.se w celu zablokowania konta.
Hansenracing.se zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian na stronie internetowej, w ramach których można dodawać, zmieniać lub usuwać funkcje. Celem jest ciągłe ulepszanie doświadczenia klienta na stronie internetowej w miarę postępu rozwoju.
Hansenracing.se zastrzega sobie prawo do błędów w pisowni i błędnie podanych cen na stronie internetowej.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - Polityka Prywatności / RODO
Możesz przeczytać klikając tutaj.
Przeczytaj o polityce plików cookies Tutaj.
Zamawianie
Zamawianie odbywa się na stronie internetowej: www.Hansenracing.se. Aby móc zapłacić fakturą lub w ratach, klient musi mieć ukończone 18 lat.
W przypadku zakupów kartą obowiązuje wyłącznie to, że karta jest odblokowana do zakupów online lub posiada firmę.
Koncepcja biznesowa Hansenracing.se opiera się na serwisie, wiedzy i jakości, z możliwie największą ilością towarów w magazynie, aby zapewnić najszybszą możliwą dostawę do klienta.
Po złożeniu przez Klienta zamówienia na Hansenracing.se, bezpośrednio na adres e-mail Klienta wysyłane jest potwierdzenie zamówienia zawierające informację o złożonym zamówieniu.
Zmiana lub anulowanie złożonego zamówienia
Klient może zmienić/anulować zamówienie do czasu rozpoczęcia pakowania towaru przez Hansenracing.se. Klient musi jak najszybciej skontaktować się z Hansenracing.se pod adresem info@Hansenracing.se, aby dowiedzieć się, czy możliwe jest anulowanie lub zmiana zamówienia.
Sposób dostawy
Hansenracing.se korzysta ze spedytora, który jest instruowany w zakresie kompletacji zamówienia lub odbioru w sklepie.
Dostawy poza Szwecją
Hansenracing.se dostarcza przesyłki wyłącznie w granicach Szwecji.
Towary niebezpieczne
Ze wszystkimi towarami wysyłanymi przez Hansenracing.se należy się odpowiednio obchodzić i wysyłać odpowiednim środkiem transportu. Niektóre produkty można odebrać wyłącznie w sklepie.
Koszty wysyłki
Możliwe opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki Twojego zamówienia zostaną wyświetlone na stronie internetowej po zakończeniu zamówienia. Opcje dopasowują się automatycznie w zależności od produktów dodanych do koszyka.
Paczki nieodebrane
Za wszystkie nieodebrane paczki Hansenracing.se pobiera opłatę. Opłata odpowiada rzeczywistym kosztom wysyłki i wysyłki zwrotnej plus 195 SEK kosztów manipulacyjnych. Koszt rozliczany jest zazwyczaj na podstawie zamówienia Klienta złożonego w Klarna lub alternatywnie przesyłany w formie faktury.
Ceny
Hansenracing.se stara się zawsze dostarczać towary wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach. Ceny podawane są standardowo w sklepie internetowym w koronach szwedzkich (SEK) i zawierają podatek VAT w przypadku osób prywatnych. W przypadku zmiany podatku VAT Hansenracing.se zastrzega sobie prawo do odpowiedniej zmiany cen. Ceny mogą ulec zmianie ze względu na okoliczności, na które Hansenracing.se nie ma wpływu, na przykład w przypadku znacząco zmienionych cen surowców, zmian waluty lub zmiany podatku VAT.
Klient ma zawsze prawo do informacji o cenie całkowitej wraz z wyszczególnieniem ceny przesyłki, a także wszelkich innych opłat.
Informacje dotyczące zwrotu i prawa do odstąpienia od umowy
Jeśli przedmiot jest wadliwy, Klient niezwłocznie po odkryciu tego skontaktuje się z Hansenracing.se pod adresem info@Hansenracing.seJeśli okaże się, że produkt jest wadliwy, zwrócimy koszty wysyłki, a także zapewnimy rekompensatę za przesyłkę zwrotną po dokonanej czynności.
W przypadku produktu używanego, który uległ uszkodzeniu lub ma wadę fabryczną, zapoznaj się z sekcją „Reklamacje”.
Prawo odstąpienia od umowy
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Informujemy, że niniejsze warunki NIE dotyczą Państwa jako klienta będącego przedsiębiorcą i dokonującego zakupów na odległość. Okres odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania przedmiotu. Oznacza to, że jako Klient lub osoba trzecia, ale nie firma transportowa, przyjmujesz towar w fizyczne posiadanie.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas jako sprzedawcę produktu o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Najłatwiej możesz ubiegać się o prawo do odstąpienia od umowy na stronie internetowej: www.Hansenracing.se. Zaloguj się, podając podane dane logowania, kliknij „Moje strony”, kliknij „Prawo odstąpienia od umowy i reklamacji” i wypełnij formularz. Klient musi podać swoje imię i nazwisko, adres geograficzny, numer telefonu, ewentualnie numer faksu i adres e-mail, jeśli w informacjach dla klienta brakuje którejkolwiek z tych informacji. Masz również możliwość skorzystania ze standardowego formularza Szwedzkiego Urzędu ds. Konsumentów dotyczącego prawa odstąpienia od umowy: https://www.konsumentverket.se/contentassets/c78f43844da74c7786821d8d12a98b5a/angerblankett_konsumentverket_150817.pdf Formularz można wypełnić i przesłać np. e-mailem.
Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem RMA dołączonym do zwrotu. Klient pozostawia paczkę dowolnemu agentowi i Klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną. Zawsze zapisuj paragon i numer paczki na przesyłce zwrotnej, aby mieć możliwość śledzenia zwrotu lub w przypadku konieczności złożenia reklamacji dotyczącej przesyłki do agenta.
Podczas zwrotu przesyłki należy zawsze używać oryginalnego opakowania zewnętrznego lub jego odpowiednika. Podczas zwrotu nigdy nie przyklejaj ani nie przyklejaj taśmy do oryginalnego pudełka. Upewnij się, że wszystkie części i akcesoria, w tym oryginalne pudełko dostarczone wraz z przedmiotem/przedmiotami, które mają zostać zwrócone, znajdują się w przesyłce zwrotnej.
Po otrzymaniu zwrotu firma Hansenracing.se sprawdza, czy towar jest w normalnym stanie. W przypadku stwierdzenia, że towar jest w normalnym stanie, pełny zwrot wartości towaru, łącznie ze standardowymi kosztami przesyłki, które poniósłeś za przesłanie nam towaru do Ciebie, zostanie dokonany na konto, z którego wpłacono pieniądze. Jeżeli płatność została dokonana za pośrednictwem Klarny, rozliczenie zostanie dokonane za pośrednictwem Klarny.
Hansenracing.se ma normalny czas obsługi zwrotów wynoszący do 10 dni roboczych i obowiązuje on od chwili otrzymania produktu przez dział zwrotów / Hansenracing.se. Jeżeli zwrot nie zostanie kompletny zgodnie z instrukcją, czas obsługi może się wydłużyć.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów lub statusu zwrotów Klient może zawsze skontaktować się z Hansen Racing pod adresem info@Hansenracing.se
Możemy również wymagać kopii dokumentu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup u nas, abyś mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
Wyślij paczkę na adres:
Hansen Group
Dział zwrotów
Kälvestavägen 104
163 54 SPÅNGA
Skutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy
Jeżeli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (przy czym dodatkowe koszty dostawy nie będą liczone w związku z wybraniem przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańsza standardowa dostawa, którą oferujemy). Zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki i w każdym przypadku
Zwrot pieniędzy, jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy
Po otrzymaniu towaru i upewnieniu się, że nie jest uszkodzony, zwrócimy zapłaconą kwotę. Zwrot środków następuje najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas wiadomości o możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy. W przypadku zakupów za gotówkę spłata następuje przede wszystkim poprzez wpłatę na rachunek bankowy. Patrz także sekcja „Skutki przedłużonego prawa do odstąpienia od umowy” dalej.
Gwarancja
Hansenracing.se zapewnia roczną gwarancję na wszystkie towary w przypadku udowodnionych wad produkcyjnych.
Do towaru objętego gwarancją można dołączyć kartę gwarancyjną. Dowód ten ma następnie zastosowanie do gwarancji wraz z dowodem zapłaty. Aby uzyskać odpowiednią pomoc w przypadku uszkodzenia produktu, należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w karcie gwarancyjnej.
Skarga
Klient składa wniosek o reklamację na stronie internetowej: www.Hansenracing.se. Zaloguj się, podając podane dane logowania, kliknij „Moje strony”, kliknij „Prawo odstąpienia od umowy i reklamacji” i wypełnij formularz. Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem i numerem RMA dołączonym do reklamacji. Klient pozostawia paczkę wybranemu przez siebie agentowi i odpowiada za przesyłkę zwrotną oraz ryzyko transportu. Zawsze zapisuj paragon i numer paczki na przesyłce zwrotnej, abyś miał możliwość prześledzenia reklamacji lub ewentualnej konieczności złożenia reklamacji dotyczącej przesyłki przeciwko agentowi.
Wyślij paczkę na adres:
Hansen Group
Dział skarg
Kälvestavägen 104
163 54 Spånga
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących skargi lub statusu reklamacji Klient może zawsze skontaktować się z Hansenracing.se pod adresem info@Hansenracing.se. Jeśli jest to stosowne, możesz zrobić zdjęcia załączone do wiadomości e-mail i napisać szczegółowy opis problemu.
W Hansenracing.se normalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 10 dni roboczych i obowiązuje on od momentu dotarcia produktu do działu reklamacji. W przypadku oceny zewnętrznej czas reklamacji może się wydłużyć w zależności od konieczności przeprowadzenia badania i dostępności.
W przypadku uznania reklamacji Hansenracing.se zwraca wszystkie bezpośrednie koszty poniesione w związku z zakupem i zwrotem wadliwego towaru.
Jako konsument masz 3-letnie prawo do reklamacji wad produkcyjnych zgodnie z Ustawą o zakupach konsumenckich. Wskaż wszelkie wady w rozsądnym terminie. W przypadku sporów, których nie uda nam się wspólnie rozwiązać, zalecamy zwrócenie się do Ogólnej Rady ds. Reklamacji (patrz sekcja „Spór” poniżej).
Uszkodzenia transportowe
W przypadku dostawy z Hansenracing.se ważne jest, aby Klient sprawdził, czy otrzymał wszystkie paczki i czy ani opakowanie, ani zawartość nie zostały uszkodzone podczas transportu. Jeżeli Klient zaobserwuje jakiekolwiek uszkodzenia opakowania, powinien zgłosić to bezpośrednio agentowi lub spedytorowi przed przyjęciem towaru. Klient może odmówić przyjęcia przesyłki także z powodu szkoda. Jeśli Klient uszkodził towar lub odmówił przyjęcia uszkodzonego towaru, prosimy o jak najszybsze powiadomienie o tym Hansenracing.se, najlepiej za pomocą zdjęć towaru, na adres info@Hansenracing.se, który skontaktuje się z odpowiedzią.
Zapłata
Nie wysyłaj żadnych zaliczek
Hansenracing.se nie ponosi odpowiedzialności za np. pieniądze, czeki i znaczki przesłane pocztą.
Zamówienie telefoniczne lub e-mailowe
Klient ma możliwość zapłaty za pośrednictwem Klarna, Swish lub gotówką przy odbiorze, gdy klient składa zamówienie telefonicznie lub e-mailem.
Zamów przez sklep internetowy
Płatność kartą
Za pośrednictwem Klarny Hansenracing.se może zaoferować szereg różnych rozwiązań płatniczych dla osób prywatnych. Klarna umożliwia płacenie kartami debetowymi, bankowymi lub kredytowymi bezpośrednio w sklepie internetowym poprzez SSL, tj. szyfrowane i bezpieczne.
Płatność po dostawie (faktura/płatność częściowa)
Faktura
Hansenracing.se oferuje płatność na podstawie faktury we współpracy z firmą Klarna (zwaną dalej „Klarną”). Termin płatności wynosi zwykle 14 dni. Aby móc złożyć zamówienie na fakturę, Klient musi mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowany w Szwecji i posiadać potwierdzenie zdolności kredytowej przeprowadzanej w momencie zakupu. Pełne warunki fakturowania można znaleźć tutaj. Po sfinalizowaniu zakupu na podany przez Klienta adres e-mail i/lub do aplikacji Klarna wysyłana jest faktura od Klarna. W wiadomości e-mail znajduje się odnośnik do strony https://www.klarna.com/se/smoooth/, gdzie Klient może m.in. wybrać opcję płatności faktury poprzez np. płatność bezpośrednią lub płatność kartą. W przypadku braku płatności może zostać doliczona opłata za upomnienie zgodnie z warunkami Klarna, które można znaleźć tutaj.
Częściowa płatność
Dzięki współpracy z Klarną Klient otrzymuje możliwość podziału swojej płatności. Więcej informacji i pełny regulamin znajdziesz tutaj.
Przetwarzanie danych osobowych przez Klarna
W przypadku zakupów na fakturę Klarna będzie przetwarzać dane osobowe Klienta jako administrator danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są m.in. w celu realizacji umowy, a także przeprowadzania kontroli identyfikacyjnych i kredytowych za pośrednictwem zewnętrznych i wewnętrznych baz danych. Bardziej szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Klarna oraz praw Klienta przysługujących w związku z przetwarzaniem znajdziesz na ten temat tutaj.
Opublikowany materiał
Materiały zawarte w tym sklepie internetowym są chronione prawem autorskim i należą do C. Hansen Group AB.Użycie materiału musi zostać zatwierdzone przez Hansenracing.se. Hansenracing.se zastrzega sobie prawo do późniejszego poprawiania wszelkich błędów dotyczących zdjęć, cen i tekstów produktów na stronie internetowej. W przypadku ewentualnych nieprawidłowych cen na stronie internetowej i większych odchyleń, Hansenracing.se zastrzega sobie również prawo do anulowania zamówienia pomimo potwierdzenia zamówienia.
Wsparcie i dostępność
Hansenracing.se odpowiada na zapytania e-mailem wysyłanym kolejno na adres info@Hansenracing.se.
Ograniczenie odpowiedzialności
Hansenracing.se jest otwarta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i można zamawiać towary. Ambicją jest zapewnienie bardzo wysokiej dostępności, ale w niektórych przypadkach strona internetowa może być niedostępna z powodu konserwacja, aktualizacje zabezpieczeń, problemy z siecią i/lub sprzętem. Dlatego Hansenracing.se nie może zagwarantować, że strona internetowa będzie zawsze dostępna dla klienta.
Zmiana Warunków
Hansenracing.se ma prawo do jednostronnej zmiany Warunków zakupu. Warunki zakupu są dostępne przy każdym zakupie i zatwierdzane przed każdym zakupem.
Siła wyższa
Grupa Hansen jest zwolniona z kary za niespełnienie niektórych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, jeżeli niewykonanie opiera się na okoliczności łagodzącej opisanej poniżej, a okoliczność ta uniemożliwia, utrudnia lub opóźnia wykonanie. Wyjątkowe okoliczności obejmują działania lub zaniechania władz, nowe lub zmienione ustawodawstwo, konflikt na rynku pracy, blokadę, pożar, powódź, sabotaż lub poważny wypadek oraz możliwe pandemie. Siła wyższa obejmuje decyzje władz krajowych i międzynarodowych, które mają negatywny wpływ na rynek i produkty, na przykład decyzje dotyczące tekstów ostrzegawczych, zakazów sprzedaży itp. lub nienormalny spadek na rynku.
Przenosić
Konto utworzone przez Klienta jest osobiste i nie może być przekazywane nikomu innemu bez pisemnej zgody Hansenracing.se.
Hansenracing.se może przenieść prawo do otrzymania płatności na osobę trzecią bez zgody Klienta.
Informacje o firmie
Hansen Group
Box 8004
163 08 SPÅNGA
08-474 50 00
Org. nr: 556178-7820
Spór
Ewentualne spory muszą być rozstrzygane w pierwszej kolejności pomiędzy stronami, w innym przypadku przez Generalną Radę ds. Reklamacji dla Klientów będących konsumentami. Konsumenci mogą znaleźć więcej informacji na stronie arn.se. C. Hansen Group AB, zgodnie z ustawą (2015:671) o alternatywnych metodach rozstrzygania sporów w stosunkach konsumenckich, weźmie udział w sporze i zastosuje się do decyzji zarządu.